Ransomware

O pandemie globala de date

Atacurile ransomware recente de profil High Level ne ofera dovezi clare ca atacatorii cibernetici au avantajul in lupta pentru accesul la retele , sisteme si servicii critice corporative.

Solutia noastra

Sa facem mediul dvs. ostil fata de Ransomware sau oricare alt Malware.

Soluția noastra de detectare si raspuns gestionat ofera monitorizare 24 × 7 a rețelelor, punctelor finale și a mediilor cloud pentru a va ajuta sa detectati, sa raspundeti si sa va recuperati dupa atacurile cibernetice moderne.

Avantajele MDR oferit de Veve Network

Protectie TOP cibernetica

falconprevent
Veve Device
  • Acest serviciul nostru foloseste Crowdstrike Falcon Prevent
  • Blocheaza infectiile de malware si ransomware
  • Blocheaza atacurile fara fisiere si in memorie
  • Protejeaza impotriva atacurilor care nu utilizeaza programe malware
  • Are un impact redus asupra dispozitivului (utilizarea redusa a resurselor)

          Aflati mai multe informatii

falconinsight
Veve Device Pro
  • Acest serviciul foloseste Crowdstrike Falcon Insight (EDR) si Falcon Device Control
  • Detectarea automata a atacurilor avansate
  • Analiza rapida in timp real folosind metode avansate de criminalistica computerizata
  • Gestionarea si protectia dispozitivelor USB

         Aflati mai multe informatii

Sunteti gata sa va protejati afacerea impotriva phishingului?

Ne protejam clientii de atacuri cibernetice transmise prin e-mail oferind
  • Protectie avansata impotriva adreselor URL si atasamentelor periculoase
  • Protectie stratificata impotriva virusilor si a spamului
  • Email de urgenta pentru continuitate 24/7

Solutie Anti-Spear Phishing

   Spear phishing este o metoda de phishing care vizeaza anumite persoane sau grupuri din cadrul unei organizatii.
   Spear phishing se concentreaza pe tinte specifice si implica cercetari anterioare.

Centrul de aparare cibernetica

  • Protectie service 24/7
  • Analiza incidentelor suspecte
  • Notificari imediate in caz de incidente critice
  • Nivel ridicat de automatizare si utilizarea invatarii automate

Serviciu clienti

  • Este disponibil pentru a raspunde la orice intrebari pe care le aveti in timpul programului de lucru
  • Suport in perioada de incercare
  • Suport in timpul implementarii
Call Now Button